PROSESSIKONSULTAATIO
Prosessikonsultaation asiakkaana on koko organisaatio. Konsultoinnissa pyritään ohjaamaan asiakasorganisaatiota, tunnistamaan organisaation tila ja kehittämään organisaation oppimista ja taitoa ratkaista ongelmiaan.
Prosessikonsultin roolina on olla ulkopuolinen, puolueeton organisaation toiminnan kehittämisen asiantuntija, joka työskentelee yhdessä johdon kanssa saadakseen käyttöön organisaatiossa olevan osaamispääoman kehittämistavoitteiden saavuttamiseksi, arvioimiseksi ja ylläpitämiseksi. Prosessikonsultti auttaa asiakastaan tulemaan riittävän hyväksi organisaationsa diagnosoijaksi ja oppimaan, kuinka organisaation prosesseja voisi käsitellä siten, että organisaatio osaisi tulevaisuudessa itse ratkaista ongelmansa.
Tutustu myös työnohjauspalveluihimme!
Organisaation voimavarat käyttöön prosessikonsultoinnin avulla – ota yhteyttä!